4.4.2014

Viikonloppulukemista

Työviikko on vihdoin takana ja on aikaa käyttää koko viikonloppu blogeissa seikkailemiseen. Alle olen koonnut mielenkiintoisia postauksia eri blogeista joita olen lukenut tällä viikolla.

DLR-H – Uusi etuoikeutettu osake
Osinkosijoittaja on ostanut taas uusia mielenkiintoisia etuoikeutettuja osakkeita. Minun pitää vielä tutkia näitä lisää ennen ostoja.

Dividend Income March 2014
Dividend Hawk:lla oli aika mahtava maaliskuu osinkojen puolesta! Ehkä itsekin pystyn samaan muutamien vuosien kuluttua =)

Otan loparit!
P. Ohatta repäisi ja aikoo muuttaa elämänsä suunnan täysin.

Käteinen polttelee
Tarina vaurastumisesta -blogissa kirjoittajalla polttelee käteinen tilillä. Minulla ei ole samaa ongelmaa koska ostan osakkeita koko ajan.

Salkun tuotto maaliskuussa 2014
Warren Fyffet:lläkin oli aika mahtava kuukausi osinkojen osalta!


Katso myös paljon minä sain osinkoja tässä kuussa: Osinkotulo päivitys - Maaliskuu 2014

Antoisia lukuhetkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.